T ţ98{2;2;}ţ46  ţ51{Courier}                                                                            LISTA KONTROLNA - ZAŁADUNEK                              ţ50{250} ţ49{../adtres/adzal/logo.jpg;;15} 
T 
T Numer załadunku şZal-numer ş                                                       ţ50{120}Zaplanowana data wysyłki: ţ63{Data  şZal-daş;dd.mm.rrrr} 
T Trasa           şZMş ş-------Zal-Nazwa trasy -----ş            
T Przewoźnik      şZa-pş ş---------------Zaladunek - nazwa przewoznika--------------şţ50{120}Rzeczywista data wysyłki: .....................   
T Pojazd          şZa-rejş şZaladunek opis pojazdu -------------------------ş
T Kierowca        şZaladunek - kierowca -------ş 
T
Sţ95{+19} ───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
S Odbiorca                                             Poz  Kolej.  Kod/Miejsce dostawy                Nr noty wys   ----------------------- Uwagi ------------------------  Waga brutto  
S                                                           rozł. 
S ───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
P ţ74{ş---------------Wy- Nazwa odbiorcy ------------------------ş;50em} ţ75{şZPş;5em} ţ75{şZQş;6em}   ţ74{şWKş;3em} ţ74{şWys-miejsce dostawy-----------------------------ş;30em} ţ74{şZal Nr Wysş;13em} ţ74{ş-------------------------------------Zal-Uwagi w pozycji -ş;43em} ţ75{ş--Wys-su-br-ş;23em} 
T 
T                                                                                                                                                    Razem waga brutto    ş--Zal-su-br-ş 
T ──ţ50{+266}─ 
T                                                                                                                                                                                          
Tţ331. Sprawdzenie kierowcy pod kątem wyposażenia:ţ34                         ţ50{;+0.3em}ţ50{141.3}TAK NIE   ţ50{;-0.3em}           ţ50{170}ţ334. Dokumentacja:ţ34 ţ50{;+0.4em}                              ţ50{266.5}TAK NIE 
T   - kask ţ50{;-0.4em}                                                               ţ50{140}┌───┬───┐     ţ50{;+0.4em}ţ50{173}- sprawdzenie CMR, wzory kolorów etykiet przypięte do CMR ţ50{;-0.4em}      ţ50{265}┌───┬───┐ ţ50{;+0.4em} 
T   - kamizelka odblaskowa  ţ50{;-0.4em}                                                      ├───┼───┤     ţ50{;+0.4em}       ţ50{173}- packing list + nota (podpisy w dniu wysyłki}ţ50{;-0.4em}                  ├───┼───┤ ţ50{;+0.4em} 
T   - obuwie ochronne       ţ50{;-0.4em}                                                      ├───┼───┤     ţ50{;+0.4em}       ţ50{173}- mapka (jeśli jest)ţ50{;-0.4em}                                            ├───┼───┤ ţ50{;+0.4em} 
T   - odpowiednia ilość pasów/łańcuchów w okresie zimy ţ50{;-0.4em}                           ├───┼───┤                                                                                    └───┴───┘ ţ50{;+0.4em} 
T   - spodnie odblaskowe i okulary w przypadku SIEMENS ţ50{;-0.4em}                           ├───┼───┤ţ50{;+0.4em}  
T   - nr rejestracyjny zgodny z planem wysyłki ţ50{;-0.4em}                                   ├───┼───┤ţ50{;+0.4em}                         ţ50{180}Podpis ................................. 
T   - wykonanie zdjęcia kierowcy i nr auta w przypadku SIEMENSţ50{;-0.4em}                    ├───┼───┤ 
T                                                                                             └───┴───┘ 
T   * godzina przyjazdu ................. 
T     ţ33wpisuje koordynator                                                                                                  ţ50{170}ţ33Oświadczam, iż otrzymałem niezbędne informacje dotyczące rozładunków,ţ34 
T   * godzina awizacji  .................                                                                                 ţ33 ţ50{170}mam ilość palet oraz materiału i ich przeznaczenie.ţ34 
T                                                                                                                         ţ33 ţ50{170}Otrzymałem dokumenty, które są dla mnie jasne i czytelne.ţ34    
Tţ332. Sprawdzenie kompletności towaru:ţ34                                ţ50{;+0.5em}      ţ50{141.3}TAK NIE  ţ50{;-0.4em}           ţ33 ţ50{170}Potwierdzam załadunek towaru w bezpieczny sposób i nie zgłaszam zastrzeżeń.ţ34ţ50{;+0.4em} 
T   - omówienie załadunku z prowadzącym projekt (etykiety, ilość opakowań)ţ50{;-0.4em}      ţ50{140}┌───┬───┐ ţ50{;+0.4em} 
T   - omówienie załadunku wraz z kierowcą (miejsca, ilości palet, rozłożenie ładunku)ţ50{;-0.4em}   ├───┼───┤ţ50{;+0.4em} 
T   - omówienie załadunku z operatorem wózkaţ50{;-0.4em}                                            ├───┼───┤ţ50{;+0.4em} 
T   - sprawdzenie prawidłowego oznakowania i etykietţ50{;-0.4em}                                    ├───┼───┤                         ţ50{180}Podpis kierowcy ............................ 
T                                                                                                   └───┴───┘ 
T                                                       
T                                                                                      
Tţ333. Załadunek:ţ34ţ50{;+0.4em}                                                       ţ50{141.3}TAK NIE   
T   - rozpoczęcie załadunku godzina ..............ţ50{;-0.4em}                         ţ50{140}┌───┬───┐ţ50{;+0.4em} 
T   - wykonanie zdjęć towaru przeznaczonego do wysyłkiţ50{;-0.4em}                             ├───┼───┤ţ50{;+0.4em}              ţ50{170}* zakończenie załadunku godzina .................... 
T   - sprawdzenie braku uszkodzeń materiału podczas załadunkuţ50{;-0.4em}                      ├───┼───┤ţ50{;+0.4em} 
T   - sprawdzenie rozłożenia dostawy pod względem technicznymţ50{;-0.4em}                      ├───┼───┤ţ50{;+0.4em}              ţ50{170}* ilość RBH .............................. 
T   - sprawdzenie możliwości rozładowania materiału przez klientaţ50{;-0.4em}                  ├───┼───┤ţ50{;+0.4em} 
T   - sprawdzenie ilości opakowańţ50{;-0.4em}                                                  ├───┼───┤ţ50{;+0.4em} 
T   - sprawdzenie kompletności towaruţ50{;-0.4em}                                              ├───┼───┤ţ50{;+0.4em} 
T   - sprawdzenie odpowiedniego zapięcia materiałówţ50{;-0.4em}                                ├───┼───┤ 
T                                                                                              └───┴───┘