T ţ98{2;2;}ţ46 ţ51{Courier} LISTA KONTROLNA - ZAŁADUNEK ţ50{250} ţ49{../adtres/adzal/logo.jpg;;15} T T Numer załadunku şZal-numer ş ţ50{120}Zaplanowana data wysyłki: ţ63{Data şZal-daş;dd.mm.rrrr} T Trasa şZMş ş-------Zal-Nazwa trasy -----ş T Przewoźnik şZa-pş ş---------------Zaladunek - nazwa przewoznika--------------şţ50{120}Rzeczywista data wysyłki: ..................... T Pojazd şZa-rejş şZaladunek opis pojazdu -------------------------ş T Kierowca şZaladunek - kierowca -------ş T Sţ95{+19} ─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── S Odbiorca Poz Kolej. Kod/Miejsce dostawy Nr noty wys ----------------------- Uwagi ------------------------ Waga brutto S rozł. S ─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── P ţ74{ş---------------Wy- Nazwa odbiorcy ------------------------ş;50em} ţ75{şZPş;5em} ţ75{şZQş;6em} ţ74{şWKş;3em} ţ74{şWys-miejsce dostawy-----------------------------ş;30em} ţ74{şZal Nr Wysş;13em} ţ74{ş-------------------------------------Zal-Uwagi w pozycji -ş;43em} ţ75{ş--Wys-su-br-ş;23em} T T Razem waga brutto ş--Zal-su-br-ş T ──ţ50{+266}─ T Tţ331. Sprawdzenie kierowcy pod kątem wyposażenia:ţ34 ţ50{;+0.3em}ţ50{141.3}TAK NIE ţ50{;-0.3em} ţ50{170}ţ334. Dokumentacja:ţ34 ţ50{;+0.4em} ţ50{266.5}TAK NIE T - kask ţ50{;-0.4em} ţ50{140}┌───┬───┐ ţ50{;+0.4em}ţ50{173}- sprawdzenie CMR, wzory kolorów etykiet przypięte do CMR ţ50{;-0.4em} ţ50{265}┌───┬───┐ ţ50{;+0.4em} T - kamizelka odblaskowa ţ50{;-0.4em} ├───┼───┤ ţ50{;+0.4em} ţ50{173}- packing list + nota (podpisy w dniu wysyłki}ţ50{;-0.4em} ├───┼───┤ ţ50{;+0.4em} T - obuwie ochronne ţ50{;-0.4em} ├───┼───┤ ţ50{;+0.4em} ţ50{173}- mapka (jeśli jest)ţ50{;-0.4em} ├───┼───┤ ţ50{;+0.4em} T - odpowiednia ilość pasów/łańcuchów w okresie zimy ţ50{;-0.4em} ├───┼───┤ └───┴───┘ ţ50{;+0.4em} T - spodnie odblaskowe i okulary w przypadku SIEMENS ţ50{;-0.4em} ├───┼───┤ţ50{;+0.4em} T - nr rejestracyjny zgodny z planem wysyłki ţ50{;-0.4em} ├───┼───┤ţ50{;+0.4em} ţ50{180}Podpis ................................. T - wykonanie zdjęcia kierowcy i nr auta w przypadku SIEMENSţ50{;-0.4em} ├───┼───┤ T └───┴───┘ T * godzina przyjazdu ................. T ţ33wpisuje koordynator ţ50{170}ţ33Oświadczam, iż otrzymałem niezbędne informacje dotyczące rozładunków,ţ34 T * godzina awizacji ................. ţ33 ţ50{170}mam ilość palet oraz materiału i ich przeznaczenie.ţ34 T ţ33 ţ50{170}Otrzymałem dokumenty, które są dla mnie jasne i czytelne.ţ34 Tţ332. Sprawdzenie kompletności towaru:ţ34 ţ50{;+0.5em} ţ50{141.3}TAK NIE ţ50{;-0.4em} ţ33 ţ50{170}Potwierdzam załadunek towaru w bezpieczny sposób i nie zgłaszam zastrzeżeń.ţ34ţ50{;+0.4em} T - omówienie załadunku z prowadzącym projekt (etykiety, ilość opakowań)ţ50{;-0.4em} ţ50{140}┌───┬───┐ ţ50{;+0.4em} T - omówienie załadunku wraz z kierowcą (miejsca, ilości palet, rozłożenie ładunku)ţ50{;-0.4em} ├───┼───┤ţ50{;+0.4em} T - omówienie załadunku z operatorem wózkaţ50{;-0.4em} ├───┼───┤ţ50{;+0.4em} T - sprawdzenie prawidłowego oznakowania i etykietţ50{;-0.4em} ├───┼───┤ ţ50{180}Podpis kierowcy ............................ T └───┴───┘ T T Tţ333. Załadunek:ţ34ţ50{;+0.4em} ţ50{141.3}TAK NIE T - rozpoczęcie załadunku godzina ..............ţ50{;-0.4em} ţ50{140}┌───┬───┐ţ50{;+0.4em} T - wykonanie zdjęć towaru przeznaczonego do wysyłkiţ50{;-0.4em} ├───┼───┤ţ50{;+0.4em} ţ50{170}* zakończenie załadunku godzina .................... T - sprawdzenie braku uszkodzeń materiału podczas załadunkuţ50{;-0.4em} ├───┼───┤ţ50{;+0.4em} T - sprawdzenie rozłożenia dostawy pod względem technicznymţ50{;-0.4em} ├───┼───┤ţ50{;+0.4em} ţ50{170}* ilość RBH .............................. T - sprawdzenie możliwości rozładowania materiału przez klientaţ50{;-0.4em} ├───┼───┤ţ50{;+0.4em} T - sprawdzenie ilości opakowańţ50{;-0.4em} ├───┼───┤ţ50{;+0.4em} T - sprawdzenie kompletności towaruţ50{;-0.4em} ├───┼───┤ţ50{;+0.4em} T - sprawdzenie odpowiedniego zapięcia materiałówţ50{;-0.4em} ├───┼───┤ T └───┴───┘